Oldalak

2014. január 8., szerda

Beköszöntő

Szia!

Mintha mi már találkoztunk volna valahol… Neked nincs ilyen érzésed? Jöttünkben-mentünkben, kutyafuttában.

Bölcsibe menet és oviból jövet. Szédült izgalomban randira igyekezve vagy éppen onnan hazafelé tartva. Náthásan a patikában vagy az orvostól kifelé. Mosóporos dobozt, kihízott ruhák csomagját, zöldséges szatyrot cipelve. A defektes kocsi mellett állva az esőben, vagy ragyogó reggelen kiránduláshoz öltözve. Arckrémet válogatva a drogériában, hátha valamelyik végre tényleg használ. Amikor elszúrták a hajfestésedet vagy amikor annyira jó lett hogy hitted, hogy mindenkit elkápráztat. Amikor hirtelen minden megváltozott. Ünneplés közben.

Mindig.

Én tudom, hogy gondoltál ránk. Csak kellett volna az az e-mailcím vagy webhely, hogy elmondhasd, kérdezz vagy megmutasd. Vagy legalább a blogot elolvashattad volna…

De most itt vagyunk. Beszélhetünk. Sokan vagyunk és nagyon sokfélék, így sokféle szemszögből látjuk ugyanazt az élethelyzetet. És mióta tudjuk, hogy a kor csak egy szám, és a számok közül nem kell mindig mindet olyan komolyan venni - nem is ezzel törődünk igazán.

Hanem inkább veled.

Elmeséljük neked azt, hogy velünk mi történt. Milyen az, amikor más is így érez, mint most te. Amikor az életünk ugyanilyen. És segítünk, hogy jobban érezd magad.

Legyen színesebb, békésebb, elfogadóbb, megértőbb, ízesebb, könnyebb, értelmesebb, megfizethetőbb, őszintébb, józanabb, kellemesebb mindaz, ami- és aki neked igazán fontos.

Olvass minket! Beszélj velünk! Mi meghallgatunk téged. És ha nem boldogulsz, itt leszünk, és megoldásokat kínálunk. Cserébe pedig segíthetsz nekünk abban, hogy miről írjunk neked - mindannyiunk örömére.

Köszöntünk itt nálunk, a SELYEMGUBANCban!

Akik gubancolják, így írnak magukról - magunkról:


EBARATNŐM - Sziasztok! Én jelenleg főállású anya vagyok éppen és a külföldi létet próbálgatom határozott ideig. Nagyon érdekel a szép és minden megérint ami emberi. Nem tudok szó nélkül elmenni az emberi fájdalom mellett, s bizony nagyon elszomorít, hogy időnként tehetetlennek érzem magam. Szeretem a vidámságot, a kacagást, az örömet és hiszek abban, hogy a változás jó, s mivel itt beszélgetni erről eléggé macerás, írok ezekről.







FELHŐJEGYZET - Nehéz néhány szóban elmondani, ki is vagyok, hiszen ez folyamatosan változik, alakul. Jelenleg leginkább anya és háziasszony vagyok,  mindkét szerepben meglehetősen kezdő szinten. Ki kellene írnom a falra, hogy ne felejtsem el, kudarcokra azért van szükség, hogy az ember tanuljon belőlük. És én tanulok, miközben  igyekszem örülni az apró sikereknek is. És egyre több van belőlük!









SZILUETT - "Ne ítélj, ne árts, érezz, segíts, maradj ember, történjen bármi". Ezek az első gondolatok rólam Neked kedves olvasó. Továbbá szívesen jógázom, pránanadizom, reinkarnációs utaztatással segítek másokon szeretetből. Ezen kívül csontsovány, kidobott magyar vizslákat cipelek haza ideiglenes befogadóként, akiket kisimult bundával és lélekkel adok végleges befogadóknak. És hogy miért is vagyok a Selyemgubanc szerkesztője? Az írás egyfajta terápiás eszköz számomra. Betűkbe önteni az érzéseket olyan, mintha lelki-gondozáson esne át az ember. Ez néha vidámra, máskor elgondolkodtatóra és esetenként megbotránkoztatóra sikerül. De a sokszínűség gyönyörködtet.




 

SZEMFÉNY - Élek és történnek velem jó dolgok és kevésbé jók. Mindennel szembe nézek, hol örömmel, hol bátrabban, hol félve és az is előfordul velem, hogy kétségbe esek. Le tudom írni és hiszem, hogy lesz olyan, aki ebből erőt és biztatást merít, Ezért is megéri.








TINTAFLINTA - A név kötelez, tehát csípőből "tüzelek" mindenről van véleményem, és nehéz, sőt néha lehetetlen meggyőzni az ellenkezőről. Ami már az enyém:  "ezüstlakodalom" egy férj oldalán, két okos, csodaszép, tizenéves  lány eredményként. S hogy mire vágyom még? Arra amire mindenki más: egészségre, boldogságra, unokákra... lottóötösre...







VICA - Pár szót magamról csak úgy bemutatkozásképpen???  -Uhhh – ezt a legnehezebb! Annyi mindent írtam már vendégíróként és többé-kevésbé mindben benne voltam én is. Alapvetően optimista vagyok, lételemem az olvasás, szeretek főzni és jókat kirándulni. Örülök, hogy csatlakozva a szerkesztőséghez segíthetek a mindennapi gombolyításban és meseszövésben.  A gyerekeim már nagyobbacskák és felszabaduló energiámat régi hobbim, az írás köti le. Rájöttem, hogy ez szerelem, humor, bánat, terápia, szórakozás. Viszont ha megjelenik, az kész csoda. Bármilyen sikeretlennek érzem, valakit mindig megtalál. Valaki mindig visszajelez, hogy ez jó volt, tetszett és én is pont így…, vagy pont nem így…., vagy vitatkoznék vele. Ez visz tovább, mert adni jó, gondolatokat visszakapni pedig még jobb. Kedves olvasó! Kérlek olvass sokat! Könyveket és Selyemgubancot is!


Korábban írtak és szerkesztettek itt:


FONÓMŰVEK - Hogy ki is vagyok? Nő, anya, feleség, nővér, barát, kolléga, szomszédasszony, háziasszony, ember. Kerek egész, az összes esendőségemmel, botlásommal, kudarcommal, újrakezdésemmel, tanulásommal és sikeremmel.
Járom az önmagammal és a világgal való ismerkedés rögös útját. Egyre inkább elhiszem, hogy a világ nem egy félelmetes hely és elég erős vagyok ahhoz, hogy megmutassam magam.

A Selyemgubanc oldalain szőtt-font szálak egy-egy történet, gondolat az úton látottakból. Gubancos? Színes? Ez is én vagyok:)

 

CREAHOLIC - Sokszínű vagyok és vidám, rendszerint van véleményem dolgokról, az élet folyásáról. Rettentő kíváncsi vagyok az emberek iránt, ezért folyton kommunikálok és kérdezek. Mások működése, szemléletmódja, mozgatórugói érdekelnek leginkább. Szeretem az olyan értékeket meglátni és megláttatni, amik mellett nap mint nap elmegyünk.
Hiszem, hogy sokszínű gondolkodással elérhetőbbé és szerethetőbbé varázsolhatunk bonyolultnak látszó folyamatokat.
Miért is gubancolok? Nevezzük önkifejezésnek. Bízom abban, hogy ezzel megszépíthetem az emberek mindennapjait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése