Oldalak

2015. október 7., szerda

A meglepi

Ébredj, Édes!
Mi? Ilyen korán! Hétvége van! A gyerekek sincsenek itthon! Ég a ház? Mi van? Miért nem alszunk még? Alig pitymall? Ja, hogy te már fel is keltél… és van valami meglepetésed… nekem? Ugye nem rossz hír? Utálom a kellemetlen híreket… főleg így hajnalok-hajnalán..., na jó, kelek, mosdok, ahogy annyi éven keresztül… minnyá jövök.

Öltözz lazán!
Öltözzek? Szombat reggel van! Háziköntös, kockás papucs! Hová öltözzek. Nem, én nem készülök sehová, se sportosan, se elegánsan, se lazán. Nem értem mi ez a nyaggatás. Különben is, hol a napi betevő kávém, anélkül egy lépést sem - igazán tudhatnád - már nem is tudom hány éve… Most nem, része a meglepinek… Na jó, minnyá jövök…

Megyünk, pattanj bicajra!
Megyünk? Hová? Szombat reggel? Étlen, szomjan, kávétlanul? És miért kell felmászni a drótszamárra? Annyira elszoktam már tőle. Gondold meg kérlek, nem lenne kényelmesebb bedobni magunkat a jó kis autóba? Garázsban áll és csak ránk vár, mint annyi éve… Bicikli... értettem. Akkor jobb ha felveszem a bukót is, "minnyá jövök"...

Irány a park!
Édesem te tényleg megbuggyantál? Zöldhajnalban át akarsz rángatni engem ezen a parkon? Itt emelkedők vannak ám, tolni kell neki, hogy feljussunk, aztán meg jönnek a lejtők, tudod, ahogy az együtt töltött életünk is hullámzott, én már nagyon tudom értékelni, hogy egy ideje sík az utunk… várj csak, veszek levegőt… minnyá jövök.

Itt megállunk!
Itt? ...a semmi közepén? Látom életem, hogy szép a kilátás és hogy még harmatos a fű (ugye!!!) és hogy friss a levegő, de én halódok; előbb éhen-, aztán álmon fogok halni. Hát nem érted, visszavágyok a jó kis kuckónkba, mint ahogy eddig minden szombat reggel. Na jó, máris jövök.

Kipakolás!
Most fogod elmondani? Kipakolsz? Valami szörnyűség! ...érzem, különben nem kerítettél volna neki ekkora feneket. Hát nem jó neked az élet velem? Most, amikor minden olyan szépen beállt a megszokott rendben, amikor minden óramű pontossággal működik... Üljek le? Mondom én! Nem bírom már tovább! Inkább mondd! Mondd, bármi is legyen az!

Szeretlek! 
Reggelizzünk ma együtt a szabadban! Hoztam pezsgőt is!


lejegyezte: ebaratnőm



kép forrása: az Internet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése