Oldalak

2015. augusztus 7., péntek

Bőröndből élek

Az otthon ott van, ahol megállunk… Dehogy van ott, igazából ebben a történet foszlányban nincsen otthon.
Részlet az életem 35-dik életévének első fejezetéből, ha naplót vezettem volna, valahogy így néztek volna ki a bejegyzések:

2013.02.04 az angol projekt megfeneklett, sürgősen oda kell utaznom, segíteni a helyi vezetőnek kitalálni, hogy üzleti vagy IT oldalról mivel lehet áthidalni a nehézséget, mielőtt a baj még nagyobb lesz…
2013.02.05 londoni út jóváhagyása megérkezett, holnap indulok, este be kell pakolnom az átalakító konnektort, hogy a laptopomat használni tudjam, 3 napi business cucc + egy kényelmes utazós,  valami vízhatlan cipő, esernyő na meg persze kabát a ködös, párás, esős idő ellen…


2013.02.06 munka után taxiba ülök, irány a reptér, 1 óra dugózás után, rohanás a biztonsági átvizsgálásra, csak le ne késsem, a következő londoni járat csak 3 óra múlva indul. Sikerül időben feljutni a gépre, a reptéri bomba riadó sem okozott nagyobb fennakadást, csak 1 órás késésben vagyunk. Már a kifutóra kigurulás közben elalszom, a felszállás nem hat meg, gyakoribb mint az autós élményeim…
2013.02.07 Hideg van, nem hoztam aláöltözőt a fehér inghez, le fog fagyni a vesém egész nap a hűvös irodában, ezek az angolok sokkal jobban bírják a hideget, mint én. "Fuck", a kiegészítők is az asztalon maradtak, se fülbevalóm, se karkötőm, se nyakláncom nincs, pedig passzolna a sötét kék fehér cucchoz az a vörös korall gyöngysor, amit nemrég vettem. Legközelebb. Még jó, hogy esernyőm van. Későn végzek, 12 órás nap elé nézek (megint) „otthon” (a szállodában) nem vár senki, pontosabban az otthont már nem tudom definiálni…
2013.02.08 Közben Budapest, csak 2 napra, mert a járatok sehogyan sem passzolnak a munkaidőmhöz, nincs is értelme kipakolni a bőröndből, legcélszerűbb onnan öltözködni, pont úgy mint a rövidebb üzleti utakon…
2013.02.11 Indul a kínai projekt és a tunéziaiak is igénylik a segítséget. Nincs megállás, Anglia után vissza Párizsba majd jöhet Tunis, ott legalább meleg lesz az idő, az is valami…
2013.02.13 Kínai út jóváhagyva, 12,5 órás repülő út lesz egy hét kint tartózkodás. A kabin bőrönd ide nem lesz elég, remélem kényelmes lesz az ágy a hotelben, nincsenek nagy igényeim, de az ágy legyen jó (legalább). Az időeltolódás miatt úgyis szenvedni fogok, de azért mozgat a kínai kultúra és az ételek. Hm, megpróbálok privátban kint maradni néhány napot, hogy egy kicsit beleérezzek a mindennapjaikba.

Hát így. Bőröndből éltem kicsit több mint másfél évig. Röpködtem a világban, szállodáról szállodára, egyik nagyvárosból a másikba. Kívülről vonzó, pörgős, színes kavalkád. Belülről is annak éltem meg sokszor, máskor meg magányosnak, számkivetettnek és korlátozottnak éreztem magam. De ebből a periódusból is rengeteget gyűjtöttem, tanultam. Az időszak lezárása után a bőröndjeim nem csak a nagyvilágban vásárolt cuccokkal voltak tele zsúfolva.



lejegyezte: sziluett

1 megjegyzés:

  1. Annyira boldog vagyok ma, mert Isten megtette azért, mert nehéz időkben ment át más hitelnyújtókkal, és semmi sem működik jól, a hitem és a reményem elvesztésére törekedtem, de még mindig erősnek kell lennem és folytatni kell azt, amit keresek. Ma boldog vagyok, mert Isten a legjobb hitelintézethez irányította, és nem bántam semmit, miután kapcsolatba léptem velük, és a szívem teljesült, és megkaptam a megadott összeget, amit kértem (300 000,00 USD), a pénzt befizették számlám után két héttel a társasággal folytatott beszélgetés után, és nem bántottak nekem, és nem okozott fejfájást a kölcsön tőlük való megszerzésekor, a családtagjaim és a barátaim, akiket én nekik irányítottam, szintén megkapta a kölcsönüket, szeretnék a lfdsloans@outlook.com / whatsapp + 1-989-394-3740 telefonszámon. . és gyorsan megszerezze a kölcsönt, ez biztonságos és gyors, hiszen laza remény, hit és mindent megtesz, csak kölcsönszerzés céljából, és semmi sem működik, fogadjon el, ha megpróbálja ezt a Benjamin nevű embert, soha bármit sajnál, és a hitelkérelem jóváhagyásra kerül, és azt közvetlenül a bankszámlájára fizeti be, tehát siess most, és lépjen kapcsolatba a WhatsApp + 1-989-394-3740 telefonszámon. kérjen bármilyen típusú kölcsönt, és azt Önnek nyújtják. a legjobbakat

    VálaszTörlés