Oldalak

2015. március 25., szerda

Az a 20 mondat, amit utálok hallani


...az elég esetleges, kedves Szemfény. Van, hogy a hangulatom hordozza, beismerem, de azért megvannak a sztenderdek, amik, mindig, minden időben ki tudják hozni belőlem a „zállatot” :D.

Hogy mi a bajom velük? Azt hiszem, ha ránéztek, első látásra is meglesz, hogy miből van sok, de az egyértelműség kedvéért kifejtem. Én legjobban a dupla-fenekű hozzám-szólásokkat utálom, ahol a mondat eleje - vagy esetenként az egész mondat -, ellentmond a nyilvánvaló  üzenetnek. Valahogy így:

1.     (20 év után) Nahát, te semmit sem változtál!
2.     Ja, azt hittem, hogy már mondtam, hogy…
3.     Akkor majd legközelebb erre is sort kerítünk.
4.     Nem fontos, majd máskor elmesélem.
5.     Ne haragudj, hogy zavarlak!
6.     Mióta nem fested a hajadat?
7.     Á, neked ezzel nem kell foglalkozni, te olyan vékony vagy. (???!!!)
8.     S amúgy, mivel telnek a napjaid?
9.     Te biztosan ismered a …
10.  Szerinted mit kellett volna csinálni?
11.  Nagyon köszönöm, hogy segítesz! Tényleg megcsinálnád? Tegnapra?
12.  … ha őszinte akarok lenni,…
13.  Én amúgy soha nem mondanék ilyet, de...
14.  A hívott szám nem kapcsolható. Kérjük próbálja meg később!
15.  Üdvözöljük! Az ön hívása fontos számunkra! Az azonosítója billentyűzése után a következő menü- és almenü- és al-almenüpontok közül választhat.
16.  Milyen jó neked, hogy ilyen hajlékony vagy.
17.  Emeld jó magasra, csak lazán, még magasabbra, na még egy kicsit.
18.   … és 44, és kifúj és 45, és kifúj. Na még egyszer kisasszonykák elölről, tempó-tempó…
19.  Most pedig szorítsa jól össze a fogát és tátsa ki a száját…

és van egy kifejezés, amit nem tudok hová tenni:  

20.  Behalok.

Gondolkodtam kicsit, hogy soroljam, ne soroljam, hiszen amúgy is tele van velük a padlás, aztán úgy döntöttem sorolom, mondjuk miheztartás végett.

És neked kedves Sziluett, neked is vannak kedélyedet borzoló hívószavaid, mondataid?


lejegyezte: ebarátnőm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése