A reklámok nagyon érdekelnek engem. Az, hogy milyenek a karácsonyi reklámok. Hogyan és mennyire mások,
mint a médiabumm előttiek. Mert mások. Vajon mi változtunk vagy a világ?
De eltérültem. Eltérített
a gondolat, hogy mire használjuk a reklámfilmeket. Magának a műfajnak tudománya
van és szakemberei, aki a küszöb alatti és feletti üzeneteket is a legapróbb
részletekig bekódolják, s így ezek az apró filmecskék igazi trójai falóként
működnek. Nagyon gyorsan bebújnak a tudatunkba – az elmélet szerint az is mindegy,
hogy a szimpátia vagy az ellenszenv miatt ragadnak meg, lényeg az, hogy foglalkoztassanak
– és elkezdik áldásos vagy áldatlan tevékenységüket. Eladnak leginkább. Erre
használjuk őket. Itt jön az én nagy kérdésem, hogy ma, a negyedik ipari
forradalom hajnalán, az erősen jólétre hajazó társadalmunkban mit akarunk
eladni a médiafogyasztóknak.
Azt látom, hogy egyre
kevésbé porszívót!
Életérzést igen, álmokat és vágyakat továbbra is. Örömmel látom, hogy egyre gyakrabban van egy második vonal is. Ami a nagy kérdésekre hívja fel a figyelmet. Mert akár elfogadjuk akár nem, vélemény és érték formáló hatásuk van ezeknek a képi és hang szösszeneteknek, amit a szociális média felerősít.
Életérzést igen, álmokat és vágyakat továbbra is. Örömmel látom, hogy egyre gyakrabban van egy második vonal is. Ami a nagy kérdésekre hívja fel a figyelmet. Mert akár elfogadjuk akár nem, vélemény és érték formáló hatásuk van ezeknek a képi és hang szösszeneteknek, amit a szociális média felerősít.
Éljünk vele,
kapcsolódjunk hozzájuk és tegyük így is jobbá a helyet ahol élünk.
Boldog ajándékozást!
Lejegyezte egy kedves
vendégünk
és innen
a kép CCC: https://stocksnap.io/photo/FTO7C8CFC6
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése